Dagarna går..

2009-05-19, 15:02:02 / Kategori: Allmänt




















Men faktum består såklart. Har dock kunnat acceptera det mer och mer, och tänka att den "andra sidan" förmodligen är som ett paradis, som hon mår och trivs bra i. Det är skönt att tänka i dom banorna, man blir alldeles lugn inuti!

Igår var jag på min eftervård, och tog upp allt som hade hänt. Pratade om det länge och försökte tömma ur mig exakt allting som jag kunde komma på som tyngde mig. Efteråt kändes det jättebra och idag känns det ännu bättre. Kan andas igen liksom och känner mig mer "fri".  Behöver hjälp av andra människor ibland för att bli av med mina hjärnspöken.. Det räcker med att dom lyssnar och sitter runt omkring mig!

Idag har jag jobbat i Bomhus. Har varit på den avdelningen förut så det kändes skönt att känna igen folk för en gångs skull! Dagen gick fort, med lite tipspromenad och kafferep.

Igår var jag till Hairhouse och gjorde om håret, riktigt skönt och fint blev det! Färgade håret i 2 nyanser mörkare än vad jag har i naturlig hårfärg och lade i tokblonda kontraster i fram och bak, i form av typ trekanter.. svårt att förklara men jag ska slänga upp en vettig bild så man ser på ett ungefär hur det blev. Själv blev jag jättenöjd. Har bokat tid igen om 10 veckor för färgning av utväxt och topparna.. Finfint, nu ska det fasen hållas efter!

Imorgon ska jag till Bajshemtjänsten på BajsBrynäs.. Usch vad jag hatar att vara övertalig.. Ge mig en rad!

Om en timme kommer baby hem, då ska han få en stor fet puss för att han är så söt!


Suss

<3



2009-05-19, 21:09:37 URL: http://sussiessaga.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?