"Efter regn kommer solsken"

2009-05-06, 12:30:32 / Kategori: Allmänt
Som dom säger i Torsk på Tallin!

Tänk vad vädret kan göra under för humöret!  Igår var det en riktig BLÄ-dag med regn och sjukdom, idag känner jag mig som en ny människa med ny energi! Underbaart!

Körde en extremt sen frukost idag, 12:15 var klockan, haha.. Mackor med ost och gurka och färskpresad juice! mums, och såklart Classic-kaffe till efterrätt, mums.
Vad har mer hänt hittlls idag då? Pratat med mamma i telefonen och fått mig ett gott skratt, finns nog ingen i världen som har samma sjuka humor som mig och mamma. Vi kan garva åt helt meningslösa saker hur länge som helst.

Idag är jag hemma med vovven och baby jobbar. När han kommer hem ska vi ta en tripp med bilen till hemlig destination.. hoho!
Imorgon  blir det jobb på Dagverksamheten Glädjen på Bergmästargården. Mycket tacksamt!

Återkommer säkert senare, nu ska jag surfa i H&M.s webshop, yeho!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?