Sjuker

2009-05-05, 10:18:57 / Kategori: Allmänt


Och när jag är sjuk så roar jag mig med datorn och musik. Såg på Rachel Ray nyss på TV, och Paula Abdul var gäst! Snacka om att jag glömt bort denna fantastiska sångerska!  "Straight up" - vilken sjujäkla låt! 
Så nu går "straight up" på repeat i mina stackars laptophögtalare :)
Hon har en hel del andra tokbra låtar som man kan lyssna på på youtube.

Idag blir det alltså massor med soffligg bara. Fryser, har huvudvärk, otrolig trötthet och ont i bihålena... Tyck synd om mig! ;(

Förövrigt är stinalee:s blogg riktigt kul att läsa. Äntligen en "proffsbloggare" som är mänsklig, till skillnad mot de blonda, blåsta brudarna som hon tyvärr delar top 10-listan med. Go Stina!

Elin

jaa..engla är såld.. orkar inte gå in på varför här men jag har haft en del..bakslag så jag klarade knappt att ta hand om mig själv. tyckte inte de va rättvist mot henne då.. nu mår jag väl lite bättre, men skulle inte klara ta hand om nån annan på heltid så att säga... så hon är hos några som älskar henne mest o som tar hand om henne till hundra varje dag, o jag är hundvakt åt dom som behöver de ibland haha...



jo jag kanske skulle göra en ADHD undersökning..man vet ju aldrig haha ;P



2009-05-06, 11:07:38 URL: http://enne.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?