I'm lovin it!

2009-06-24, 19:28:15 / Kategori: Allmänt



mmm.. Gott med McDonalds! Hade inte käkat på flera timmar och åkte på donken tillsammans med baby och hans bror Zander! lovely!

Annars då? Jobbade 7-12,  och efter det så var jag på eftervården mellan 13-15. Rätt så intressant på eftervården, snackade en massa om andlighet.. En vän hade en klockren förklaring till skillnaden mellan att vara "andlig" och att vara "troende (dvs Kristen, Buddhist osv)"  Han sa:
- "Troende är rädda för helvetet, medans andliga redan vart där och vänt"
Jäkligt bra förklaring med tanke på att många tror att andligheten handlar om en tro på gud (alltså jesus) och att man ska bli frälst och bla bla.. Sanningen är att andlighet har ingen som helst koppling till Kristendom eller Jehovas osv.. Jag är inte ett dugg kristen. Jag anser att en gud ska vara enbart förlåtande istället för straffande.
Backman, om du läser min blogg så fattar ju du :-)

Jaaao.. What's new? I helgen är jag leeeeedig, välförtjänt tycker jag eftersom att jag har jobbat 2 helger på raken.
Imorgon ska vi åka iväg till Marma(!?) och hämta en bil, nått projekt som Magnus och Zander ska pula med.  På fredag gör jag helg och då ska vi förmodligen gå på 3D bio, OM den har kommit ut i Gävle då dvs.
På Lördag ska vi sticka på Ockelbo Marknad.. mmm längtar till att springa runt och kolla i stånden, har sånt köpbegär!
Hoppas nu bara att inte Magnus och Zander får jobb i helgen.. för då får jag hitta på nått annat.. :P

Och just nu längtar jag till 00.00, för då är det löööööööööön!

puss o kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?