Mycket på G..

2009-05-30, 23:08:34 / Kategori: Allmänt

eller ja, det beror ju på hur man ser på saken..
Den här veckan har bestått huvudsakligen av jobb, jobb och åter jobb.. I fredags tog jag en tripp ner på stan och shoppade lite till min outfit som jag skulle ha på kvällen! Blev en fin svart bolero från h&m och ett par gråa tights från Vero Moda. Vädret var helt underbart och det var tokskönt att strosa runt i värmen! Passade på att köpa lite nya nagellack också!
På kvällen var det fest hemma hos C och P. B fyllde 25 år och det var riktigt trevligt att träffa honom och alla andra igen.
Vid halv ett blev jag trött (såklart :P) och följde med S och J till Staffansbron så dom skulle hitta hem sen... Själv gick jag hem och slängde mig ner i sängen.
Idag har jag jobbat 13.00-21.30. Det kändes som ett straff att jobba denna fina dag, men det gick bra ändå, hade mycket att göra hela tiden, så klockan gick fort..
Just nu är baby ute på cruising-äventyr i Sandviken, och här sitter jag hemma själv och njuter av ensamheten.. Fast jag börjar få lite baby-begär snart, hoppas han kommer hem sooooon!

Imorgon blir det jobb 7-4.. Hoppas nu för all del att jag får sluta liiite tidigare, så vi kan åka ut till Vårvik och mysa, eftersom det tydligen ska bli ännu varmare imorgon! wehooo!

Nu ska jag surfa vidare.. Ha det bra!



En liten bild på mig med mitt nya hår.. Trivs rätt bra, hade önskat att det kunde ha varit nån nyans ljusare bara. Men det sköter nog solen!


Suss

sööötnånna!



2009-05-31, 00:39:50 URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Suss

det är hemskt långt till november duu.. uuhuuuu



2009-06-02, 23:28:46 URL: http://bakomsagan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?