Ny telefooon

2009-05-02, 20:29:54 / Kategori: Allmänt


Sååå snygg, en Sony Ericsson W715 införskaffades idag.. jajjemen!

Idag vaknade vi skittidigt, åkte iväg och åt lyxfrukost på McDonalds, hah.. 
Efter det så åkte vi in till Valbo köpcentrum och köpte skor åt Zander och mobilen till mig! Så nu går det förresten att nå mig på mitt gamla nummer igen!
Efter vi vart på köpis så åkte vi ner på stan och gick lite, köpte en söt rosa necessär med dödskallar på och en slushpuppie!
När vi hade gått på stan en stund så var det dax för mig att gå till jobbet, så baby och Zander följde med mig till tågstationen och där skiljdes vi åt.
Nu har jag bara 45 minuter kvar att jobba ungefär, sen blir det hem å äta nån god mat! Imorgon blir det jobb igen 7-16

Nu ska jag sluta blogga på jobbet och försöka göra lite nytta!

Ha´de!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?