Tänder ett ljus..

2009-04-27, 23:17:10 / Kategori: Allmänt

För min vän som råkat ut för massa tråkigheter och är sjuk.. Jag hoppas hoppas hoppas för allt i världen att du fixar det här. Du är en otroligt stark människa och jag beundrar dig för det!

Kämpa på vännen!






Förövrigt så har min dag varit alldeles utomordentligt bra!  Vaknade kring 12:00 (!!!) Gick upp, betalade lite räkningar, åt frukost och gick ut med King (min otroligt fina rottishane). Sen kom min sambo Magnus hem runt 16:00 och då tog vi en promenad ner på stan. Unnade mig själv lite kläder, köpte en ny rouge från Make Up Store och så köpte vi lite teknikprylar som vi skulle behöva för att koppla in vårt Playstation 3.
När vi kom hem så tog vi med oss hunden och gick och solade på Pigmenthuset. Sköönt. Det behövs så vi kan behålla solbrännan vi fick när vi var i Thailand.
Sen när vi kom hem så fikade vi lite kvällsfika och nu myser vi framför datorn och TV:n!

Imorgon blir det jobb 7:00-16:00 så det blir tidig säng ikväll... .Hopefully!

Ser fram emot fest på sista april! Länge sen ju!


Cizzi

Kul att se att du också har hittat till bloggvärlden :P

Fint av dig att tända ett ljus för henne. Vi håller alla våra tummmar och skickar en massa energi söderut.

Ses på torsdag ;) Krams!



2009-04-28, 09:12:28 URL: http://tjockbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?