Dags för en uppdate kanske?

2009-10-22, 00:52:44 / Kategori: Allmänt

Herre jesus vad länge sen det var jag uppdaterade. Finns nog egentligen ingen anledning till det, utan jag är ganska duktig på att lägga ned startade projekt ganska snabbt.. Må ta och skärpa mig nu litegrann :-)

Så, vad har hänt senast då? Ganska mycket, tror inte jag orkar rabbla upp allt precis, men jag tar med lite väsentligt skit..

Såå.. Detta har hänt (raddar upp allt i en lista nu)

* Har nu mera ingen eftervård, haaalleluja!
* Tog en trip till Tallin med älsklingen
* Håller på fullt med att planera att köpa en ny bil
* Fått jättebra kontakt med kära lillesyrran eftersom vi har börjat umgås (love heeer, nog den bästa nyheten)
* Gjort sex hål i öronen med hjälp av älskling och en rosa kanyl
* Fått tag på en tatueringsapparat (Nu är det bara lite delar som vi har skickat efter)

Hmm.. Vad mer? får fylla på listan eftersom..

Syster kom igår kväll. Vi åt lite McDonalds hemma och kollade på skräckfilm.. Var så jäkla trött så jag gick och la mig skaplig tid+att huvudet värkte och det kröp i kroppen.
Idag har jag jobbat 14:00-21:30 på en alldeles inte så pjåkig avdelning. Allt gick bra och tanterna var nöjda.
Efteråt mötte jag Magnus och Jenna vid Stenebergsparken och tog en promenad hem..
Nu har vi suttit och umgåts och rökt massa+ätit Grandiosapizza. Alldeles nu precis så tittar vi på nån rolig komedi..

På Fredag åker vi till Göteborg och träffar lite vänner och umgås.. Skitkul ska det bli! Vi hade besök från Magnus barndomskompisar Therese och Mackan här för nån helg sen, och nu är det vår tur att åka hem till dom! Wee

Hmm.. Nu har jag ordbajsat klart.. Ska röka en cigg och sen lägga mig hos älsklingssyster och älsklingsbaby (och älsklingsvovven såklart) för att se film.

Cya later alligator

   (älsklingen min i Thailand, solbränd och fin)

alltså hur står det till??

du verkar ganska gammal? det till trots, så är du otrevlig mot paow?? varför skriver du såå?? klart att man bloggar oavsett hur man mår? man har typ inget annat att göra liksom alla kanske inte har en fast dator liksom!!



så sluta vara otrevlig det är ju pinsamt från en tant som dig haha ha och jävligt ful var du med haha



behåll din älskling för finare kille än så får du inte haha hihih



2009-10-22, 01:26:14

Jonna

jag är roar mig själv genom att vara otrevlig mot fjortisar.

Tror du seriöst jag tar åt dig av din lilla fjortis-diss? du är väl precis lika lurad som henne :)



"liksom liksom"

lär dig att skriva och sluta försvara dina fjortiskompisar



2009-10-22, 12:41:27

Alexandra, KAKHUSET ♥

Naw, mysigt att vara i Thailand tillsammans! :)



2010-01-26, 18:48:05 URL: http://www.kakhusets.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?